субота, 21. март 2009.

Loosing sleep over money?

Larry King live-

lutam kablovskom i naidjem na njega, Cnn.

Pozvao je dve dame koje je zadesila nevolja (talas otpustanja, gubljenje kuce zbog hipoteka i loseg stanja banaka).
I sad one tese ljude "I realize that I am not my house, so I must breath and stay healthy, so yes! I have my health!.
I will practice, eath healthy food, I will have my sleep and I will take care over my garden, you know I have some organic garden, so I will dig and at the night-I will sleep well, without stress..."

Jebote, oni smisle "kako pobediti krizu u 3 koraka" doktrinu za mesec dana.

Bilo mi je skoro smesno.
Nije ovo prica tipa "e da oni znaju kako je nama bilo kada su nas gadjali bombama sa osirmasenim uranijumom..." nego gdedanje njihovog ponasanja u vreme frke, kada gube ono sto je sustina njihovih zivota-novac i sve moguce materijalno....



Napolju je jutros u 7h padao tanki sneg a sada krece neka tamna kisa i sve je opet januarski mokro sivo vetrovito.

Opet slusam ono-jel moze danas a kes za dva dana.
Kad umutim kafu sta cu onda?

Juce vidim ortak napisao-Skockao sam kafu a sad cu da pogledam reprizu utakmice- te i te....
Ili klip nekog gola.


Bio je jedan lik iz stripa, zvao se Dzon Diful. Mebijus je crtao a Zodorovski pisao pricu. Kako sam ja to volela...


Pitam se pre neki dan, sad kad pocne prolece ko zna sta me ceka?

23 коментара:

  1. Анониман21. март 2009. 16:08

    Voleo bih i ja da cujem ili procitam u nasim medijima kako neko pokusava da resi i nasu ekonomsku krizu a ne da nas svakodnevno bombarduje ovakvim naslovima i maze oci da ne vidimo sta se stvarno desava oko nas.Evo samo nekih naslova iz Politike,Blica,Pressa i Kurira a zamisli sve naslove iz svih novina? Mnogo je za jedno ovako malu ojadjenu zemlju i da znas da bi mi vise odgovaralo da gledam kako dve babe pricaju o ekonomskoj politici nego da nam forsiraju pricu kako je neko silovao vezano dete a sve sa ciljem da nam skrene paznju sa mracne svakodnevnice:

    "-Ministarstvo trgovine i usluga finansiralo udruženje "Re-akcija", koje je izmislilo krađu bubrega i vodilo kampanju protiv Kliničkog centra Srbije

    -IZVOR došao u posed dokumenta koji dokazuje da su predstavnici Unmika sve vreme znali za trgovinu organima na Kosmetu, ali da ništa nisu preduzeli da to spreče

    -Pištolj kojim je pripadnik interventne jedinice Miljan Raičević (24) ubio Đorđa Zarića (24) iz Jakova ima aktivnu kočnicu koja blokira udarnu iglu i, sve dok se ne povuče obarač, ne može doći do opaljenja

    -Generalni direktor RTS Aleksandar Tijanić odbio da se nađe među ovogodišnjim kandidatima za novinarsku nagradu "Karić fondacije" uprkos tome što je pre desetak godina vrlo blisko sarađivao s Bogoljubom Karićem

    -Vukčević: Beograd moguće mesto skrivanja Ratka Mladića

    -Odbornik „Pokreta za Kraljevo“ Ivan Damjanović ukazao na cirkus u Skupštini grada tako što je na sednicu došao jašući kobilu Vidru

    -Plate idu dole zbog poreza

    -Mladići pretukli i uboli nožem muškarca u Zemunu

    -Dečaka vezao za rešetke i silovao

    -U Orahovcu pronađena beba u kontejneru

    -Uhapšen maloletnik zbog pokušaja ubistva

    -Pritvoren zbog nasilja nad roditeljima

    -Minut ćutanja za poginule u NATO bombardovanju

    -Silajdžić neće u Srbiju dok ne stigne izvinjenje

    -Vlast Srbije deluje kao raštimovani orkestar, što se posebno primećuje od izbijanja globalne ekonomske krize, ocenjuje „Slobodna Evropa”

    -ČEDA JAČI OD SRBIJE? - KO ŠTITI OVOG ČOVEKA?!

    -IZA KULISA - CVETKOVIĆ SE UPLAŠIO SANADERA

    -ČANKOV ŠOU U SKUPŠTINI

    -ZNAM KO SU HOMIĆI U SKUPŠTINI SRBIJE!

    -Туча током примопредаје власти у Краљеву ....

    ОдговориИзбриши
  2. Vidis Vrabac, ja kad nekim ljudima oko sebe skrecem paznju na stvari koje si ti ovde naveo-odmah krene ono "ajde mojne da mracis", "ajde pusti te price, brate losa si", ili "za devojku-previse se opterecujes politikom-ne valja to za ten i kosu, taj stres"....

    tek onda popizdim. ne zato sto im "takve" "moje" teme ne odgovaraju-nego kada vidim te reakcije, kao ma pusti bre to...

    e pa necu da pustim, bre.

    U tebi Vrabac stvarni imam sjajnog sagovornika za ovakve stvari.

    Jer jeste sve povezano:

    sta Larry King u svojoj emisiji /opet mediji, jel?/ prica o ekonom.krizi a sta nase dnevne, nedeljne novine +elektronski mediji rade i kako to rade...

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман21. март 2009. 17:29

    Verovatno je dug perid nesrece iza nasih ledja pa
    su ljudi jednostavno oguglali i nije ih vise briga ni za tudju nesrecu,ni ekonomsku krizu jednostavno se brane na taj nacin sto su se zacaurili u svoje male jadne zivote svesni da moze da im bude gore nego sto je sada. Ustvari tako i jeste, kako god dodje nova vlast dolazi kao spasilac a vrlo brzo ispadne da je gora od predhodne i da ima samo jedan cilj "kako sto pre smlatiti 11 miliona evra u sopstveni dzep

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21. март 2009. 17:36

    Setih se one stare price koju sam negde procitao i ne znam da li se stvarno desila ali mi zvuci kao istina. Uhvatili nekog jadnika koji je cuvao Milosu Obrenovicu ribnjak kako krade ribe. Odveli ga pred njega a on se branio da je ribu krao da nahrani gladnu decu. Za kaznu Milos mu odredi da celu noc presedi pored ribnjaka potpuno go,bez odece.U ponoc Milos ode da proveri da li ga je ovaj poslusao. I stvarno onaj jadnik se scucurio pored ribnjaka potpuno obnazen a na njemu milioni komaraca. Milos ga zapita sto bar ne mahne i rastera komarce a on kaze: "nemoj gospodaru molim te ovi su se napili krvi i sad su mirni ako dodju novi bice mi jos gore"

    ОдговориИзбриши
  5. sve ja to mogu da skapiram: svi oguglali, ma bas ih briga za ekon. krizu-ali ne pristajem na to kako su neki oguglali pa ih vise nije briga za tudju nesrecu".

    onda je sv. Jovan u pravu i Apokalipsa se vec dogadja.

    hebi ga.

    evo jako glupog primera (ali moze se upotrebiti: kad je Idodinovic doziveo sudar (da ne kazem izazvao isti) i tad "ih je sve doticalo, dotaklo-odmah pisma podrske, textovi u novinama, na tv izvestaji dr. Djermanovica /hebote ja sam ladno zapamtila ime njegovog lekara/

    Ko ce da se bori za prava ovog mladica?

    Jos jedna stvar: imamo nekoliko nevladinih humanitarnih organizacija koje se bave ljudskim pravima. Prve dve koje mi padaju na pamet: FHP (N.Kandic) i JUKOM (B.Kovacevic-Vuco)

    Ja sam mazohista pa volim da se informisem ponekad o njihovom radu...

    Nesto ne pamtim da pomazu "malim" i "obicnim" ljudima da se izbore za neka svoja prava.

    Ali zato objavljuju crne liste, ko je podoban, a ko nije (jer je "antievropski nastrojen" / JUKOM pre nekoliko meseci)

    Skrenuh sa teme, ali ja sam na pocetku jos resila da na ovom ovde blogu a)SVE IMA VEZE i b) SVE IMA VEZE SA TEMOM

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман22. март 2009. 11:27

    Kakve nevladine organizacije, sve je to moj do moga, sto kazu moji seljaci "od zle majke i jos grdjeg oca". Nego moze im se... vide da nikakav zakon u ovoj zemlji ne postoji, s' oprostenjem keca ko koga stigne a lovu maznjava onaj ko je blizi kasi pa sto ne bi i oni podjebavli sve nas po necijem nalogu al za dobru lovu. Pun mi je vise da slusam kako sam genocidan, ne razumem kome sve to treba ali mi je jedna stvar jasna.
    Tamo nekih devedesetih svima je bilo lose jer su nam crveni jebali sve po spisku. Onda dodje 5 oktobar i bre malo ljudi dobise osmeh na lice al kratko dok ponovo demokrate ne dovedose crvene i gle cuda opet sve isto. Ljudi pucaju nam u decu na ulici pijani "specijalci". Kazem opet isto al mi neke stvari nisu jasne, uzimam za primer ovaj B92. Secam se da je bio najglasniji kad je trebalo razvlastiti crvene a danas ti isti cute,ne oglasavaju se. U cemu je problem? Jesu li se i oni napunili para ili sad ne smeju da otovre usta samo i dalje kenjaju i prozivaju Kostunicu. Koji bre Kostunica, coveka nema nigde,
    pricajte malo o zutocrvenima oni nas sada karaju
    i to suvim *urcem. Zao mi je sto sam bio malo grub al jednostavno tako mi doslo

    ОдговориИзбриши
  7. Skoro svaki NVO ovde je promasio svrhu. Ne volim da generalizujem, zato kazem skoro (i dalje bih da verujem da mozda i postoje neki ok humanitarci, otkud znam), mada ako se secate onog dr. Stajkovca or romething; lekar, mladji tip-namazan , vodio takav neki nvo i uvek mi je bio sumnjiv, zasto ne znam
    Pre neki dan procitam kako je uhapsen (petljavina oko utaje poreza, jos petoro njih umesano - a svi redom "humanitarci" i fin svet.


    Za b92 si najvise u pravu, ocu reci s tim se najvise slazem.
    Ranije su na sav glas urlali jer im je bilo svejedno, mladi, kao borili se protiv sistema, hrabro novinarstvo, slobodni mediji, kurac palac.

    Dosla satro demokratija i otkako su uzeli onih nekoliko miliona evra koje su nam dali ovi UN filantropi i pomagaci demokratije, kao ulozili u nase medije-e od tad b92 vodi neku sizofrenu politiku koju ja uopste vise ne kapiram.

    Znam jedino da im to sto rade i kako-nista ne valja. Ali sagradili zgradu, zaposleni uzeli kredite za stanove, evropsko radno vreme, izgaranje, ma ludilo, svi za evropu, jer mi smo inace svi sad u aziji pa zato sto je to bez veze hitamo ka evropi, da penetriramo

    Moze i grubo, nemam nista protiv (ah, nekad i prija)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман22. март 2009. 18:05

    Kaze onaj sedi na Kopaoniku pre neki dan kako je vreme da svi pocnemo da stedimo i pomognemo drzavi. Ma nemoj gospodine sedi?...dokle cu ja da stedim i da pomazem a da ne znam kome?...jel da bi ste vi kupovali vile na Dedinju? Doslo je vreme gospodine sedi da drzava pomogne meni i to sa pravom ocekujem. Zavrsila sam skolu na vreme,placam drzavi sve poreze znaci ja sam ispunila sve obaveze sad ocekujem da drzava misli malo i na mene a ne kako da mi izvuce jos neki dinar iz dzepa

    ОдговориИзбриши
  9. Nikako da shvate da im je posao da rade za nas jer ih mi placamo; doduse oni koji rade, oni pune budzet.

    Iz koga oni npr. plate Bregovicu da svira za nekakvu satro novu godinu (prva glupost koja mi je pala na pamet kao primer a ima ih jos milion)

    Ne znam Lepotice da li ce "oni" ikada biti u stanju da "malo povedu racuna i o onima koji ih izglasavaju, dovode do mesta gde sede.

    Sumnjam.

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман22. март 2009. 20:47

    Racuna samo vode pred izbore znaju da jos uvek ima mmnogo budala koje ce da poveruju glupim obecanjima

    ОдговориИзбриши
  11. meni je prava agonija svako svreme bilo kakve "predizborne kampanje".
    tada mi se sve stvarno realno gadi. kao jos uvek se slikaju za izbore a neko im smislja fore ("parole"-partizanski jezik, nije deo ovog modernog jezika marketinga) kao smeju se na plakatu, zagledani.

    imam neke uzasne tripove, sve u svemu.

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман23. март 2009. 12:42

    Jutros nemam vodu,iskljucen mi signal na TV-u...
    prvo sto sam pomislio je evo vratio se Slobo.
    Da li se vratio?...izgleda da jeste samo se drugacije zove!?

    ОдговориИзбриши
  13. I drugacije izgleda, jebi ga kad se ceni sad taj manekenski izgled;

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман23. март 2009. 16:10

    Da se nadovezem na ovu vasu pricu. Malo sam ovih dana pratio frku oko toga kako se malo para ulaze u kulturu i kako imaju neverovatno male plate i onda danas cujem podatak od koga se zamalo nisam oesvestio. Narodno pozoriste zaposljava preko 800 ljudi u stalnom radnom odnosu,dobro sam napisao osamstotina ljudi.
    Ne mogu da verujem da je to istina a otidjite tamo u bilo koje doba dana i necete naci nikoga i sto je jos gore radnik na biletarnice ni u najludjem snu nece umeti da vam kaze sta je tog dana na programu...sta reci a ne zapitati se ko je lud

    ОдговориИзбриши
  15. repovi samoupravljackog socijalizma-gomila blejaca na poslu. sad aj ih sve rasteraj jer kao oni su krivi...pa ne mogu samo oni biti...
    upravnik-menadzer i te gluposti...mnogo je 800, ali ima honoraraca valjda?

    ne, ti rece stalno zaposlenih, mnoooooogooooo

    ma mi smo bili i ostali policijska drzava

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман23. март 2009. 23:07

    Sacuvaj me Boze,pa to je cela vojska,toliko su se dogovorili da ide vojnika na Kosovo sa NATO-m!!!
    Kakve ima veze da li su u stalnom radnom odnosu ili honorarci tu rulju treba svakako isplatiti.
    Odakle nego sto kaze Canak od nasih para

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман24. март 2009. 11:36

    Kako na bilo koji nacin u pozoristu moze da bude zaposleno vise od 800 ljudi? Ni fabrika automobila
    nema toliko,koji su to lopovluci?

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман24. март 2009. 15:28

    Pozdrav Vilo,sad sam videla tvoj blog. Dooazicu po nekad

    ОдговориИзбриши
  19. Ja na one Lerijeve gosce. Gde nadje te suplje glave?? Jesce zene zdravo , bice vesele i zdrave , tako ce prebroditi finansijsku krizu, uzgajace povrce, spavace mirno i bez stresa. Je l` su oni sigurni tamo da je njih zahvatila kriza ? One kokoske mi ne zvuce tako. Spavanje , basta? A gde to one misle da rade?

    ОдговориИзбриши
  20. Ma idi, ja sam se naglas smejala. Ej digging garden will save your mind and body!!!
    Ali priznajem da se divim njihovoj pragmaticnosti, samo ponekad.
    Propaganda ubija

    ОдговориИзбриши
  21. Ma savremena industrija, sve klon do klona. Pragmaticnost- ja bih rekla tupljenje. Neverujem da su toliko srecne i da mogu biti zadovoljne da bi se bavile time. Ma ko ih, sto bi rekla ti, hebeeee.

    ОдговориИзбриши

Komentari su dobrodosli! Izrazite se - pohvalite, psujte, kritikujte.
I budite opsirni koliko god zelite, bas kao i autor bloga!
Slobodno dajte sebi oduska